piatok 14. marca 2014

Mini post / výherca giveaway

To už je zas koniec týždňa? :) Tak to tu máme vyhodnotenie súťaže o tieto šaty.
....ááá víťazkou sa stáva... Zuzka Zálešáková! Gratulujeme :)

Od včera som v Bratislave, u sestry, užívame posledné spoločné chvíle. Keďže som si nezobrala
svoj laptop, tak pridávam fotky z mobilu (ledva to prežívam) :) Je nám hej :D a to počasie... 

*sestry <3 
*AHA! Aký megasuper darček som dostala od segry, ani nemusím písať aká som šťastná ;) 
*combo Instax & magazine FLAUNT

poznáš ich? počúvaj




3 komentáre :

  1. Dakujeeeeeeem toto bola najlepsia sprava dna :) ja som nikdy nic nevyhrala takze o to vacsia radost. Saty budem s velkou radostou nosit :) este raz dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) tesim sa velmi! Viem sa celkom vcitit lebo ani ja som este nikdy nic nevyhrala :D supis! potom posles foto ;)

      Odstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!