nedeľa 2. marca 2014

Chaplin Hat

Dnes sme boli fotiť hneď dva outfity (druhý v najbližšom poste). Skoro všetko, čo mám na sebe odeté je z jedného eshopu, pozri TU. Pripravujem aj giveaway, len musím vybrať ešte nejaký produkt 
zo spomínaného eshopu, ktorý niekto z vás dostane :)

Nikdy by som nepovedala, že typ klobúku, ktorý mám na sebe, by mi mohol svedčať, 
ale po dnešku,... okamžite by som si ho nechala. Je iný a taký chick :D
Aký ste mali víkend? Ja už pomaly, ale isto myslím na svoj odchod do Londýna. 
Už len dva víkendy a som preč, uvidíme dokedy ;)
Veľa šťastia v novom týždni!






Parka, Clouds sweatshirt, Pink shirt, Bag, Hat - Chick.sk / Trousers- H&M / Heels- Topshop

4 komentáre :

  1. sto ludi, sto chuti:) zima nebola, ved nemam ani hole nohy (to as v dalsom poste;)) ved vonku nebolo zima....a vďaka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. práveže tá úprava bola to prečo som si tento blog všimla. ale presne sto ľudí sto chutí. mne to práveže príde ako z komiksu tie fotky a preto určite na úpravu palec hore. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. paci sa mi, ze kazdy outfit je celkom iny .)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super fotky :) a ten kabátek ♥

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!