piatok 5. októbra 2012

InterBeauty Bratislava

Od stvrtka az do nedele sa kona v Bratislave akcia s nazvom Interbeauty. Akciu netreba nijak zvlast predstavovat. Tento rok som tam bola po prvykrat a to nielen ako navstevnik, ale ako sutaziaca, respekive ako pomoc sutaziacej- Aduly Topoleckej. Este pred letom ma Andulka oslovila ci by mi nevadilo, keby ma nalicila, odfotila a poslala do sutaze:) Potesilo ma to a nemala som preco odmietnut. Fotky, ktore nafotil Matej Kmet sme poslali do sutaze a spomedzi 70 ucastnikov vybrali prave Andulkinu vizaz:) Tak nakoniec po 3 mesiacoch sme boli vo stvrtok na vyhodnoteni sutaze a skoncili sme na 2. mieste:)

Fotky, ktore sme do sutaze poslali


Photo by Matej Kmet

Fotky z Interbeauty, zákulisie a co som stihla a pacilo sa mi som cvakla:)

Andulka- sikovna vizazistka!:)
Bola aj zombie show, masky boli uzaasne

Najlepsi zombie! Super makeup a styling vsak?



Sweater- Vintage, Dress- United Color of Benetton, Shoes, bag, belt- Vintage

 


V tomto casopise sa nachadza nasa sutazna fotografia




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!