piatok 19. októbra 2012

Addiction of Saturday Night vol.6

No neviem ako vy, no ja dnes odlietam autom na chatu, mimo reality, tak ako cez víkendy zvyknem. Tento týždeň bol fakt dosť rýchli, bolo toho fakt dosť veľa a ja sa fakt dosť teším na piatok a sobotu. Každé ráno keď vstávam si hovorím, že nech je už víkend, aby som sa dobre vyspal. No, ale hovno hovno. Dnes je samozrejme piatok a ja viem, že sa zas poriadne nevyspím alebo minimálne spať tak skoro nepôjdem. Minulý piatok bol dosť wild wild friday, uvidíme čo nás teda čaká dnes a zajtra. Kým mám čas, musím porozmýšlať ako rozdeliť silu a energiu do týchto dvoch zaujímavých večerov. Predsa, ísť v piatok na chatu s piatimi hovadami nevyzerá na klúdné sobotné ráno.

Večer to u mňa skončí buď s gitarou pri ohni alebo diskotékou v lese, uvidíme. Každopádne, keby došlo na druhú možnosť som ako vždy nachystaný a tieto veci si už dnes alebo zajtra niekde odpálim.

Dneska vás budem nudiť iba jednou crew, hŕ nejm is Disclosure. Dobre spravená elektronika s krásne čistým soundom. Ak ťa to osloví a budeš to chceť mať stále pri sebe, neváhaj to kúpiť cez iTunes, tie 3eurá by si aj tak prechlastal. hoo houu madafakaaaa

 

Disclosure - Latch feat. Sam Smith

 

Disclosure - What's In Your Head

 

Disclosure - Control (ft. Ria Ritchie)

 

 Published by Mr.A