pondelok 17. septembra 2012

Get it Girl style

Na tieto fotky som sa obzvlast tesila. Prvykrat som fotila niekoho "neznameho", ak sa to tak da nazvat. Nikola sa mi paci uz dlhsiu dobu, ma osobity styl, ktory si urcite musite vsimnut. Po tom ako som ju jedneho dna zbadala na jej uzasnom bicykly (po dedkovi a nejakej tej uprave:)) som si povedala, ze ju chcem mat na blogu. S ochotou moju ponuku prijala, za co som jej velmi vdacna. Po foteni, ktore bolo hotove hned, sme spolu sedeli este asi 3 hodiny a kecali. Jej osobnost ma nadchla! Dlho sa mi nestalo, ze by ma niekto tak nabil pozitivnou energiou ako ona.









1 komentár :

  1. Great pics, I'm impressed!
    What about following each other? Visit my blog and let me know, it would be great to keep in touch!
    I was also wondering if you would like to enter the competition to become the Fashion Muse on my online fashion magazine, it means that you will have your outfits published there!....write an e-mail at info.forerunners@libero.it to learn more!
    XOXO
    Ylenia

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!